Μελαγχολικό παραλήρημα

c88644a0856514f3fd6e39e63e7d3c27

Κάθομαι και μασουλάω και σπάω και τρώω τα νύχια μου σα μανιακή,σα πρεζόνι που θέλει τη δόση του. Τα χέρια μου θέλουν να γράψουν, χωρίς να ξέρουν το τι είναι αυτό που θέλουν να πουν. Σίγουρα φταίει κι ο καιρός .Και το ότι επηρεάζομαι από το παραμικρό, όπως ας πούμε μια ρομαντική σκηνή ή μια μελαγχολική εικόνα έξω από το παράθυρό μου. Γιατί, ναι, έχω κι αυτό, δε φτάνουν όλα τα άλλα κουσούρια είμαι και ευσυγκίνητη πανάθεμα με και μια απλή μελωδία του Rene Aubry μπορεί να με κουκουλώσει κάτω από το πάπλωμα για ένα δεκαπενθήμερο να συλλογιέμαι «Να ζει κανείς ή να μη ζει;».. Όμως, σίγουρα φταίει και ο καιρός . Είναι που είναι και το σύμπαν (μου) φορτισμένο λόγω των ημερών , σού ‘ναι και ο κωλόκαιρος ένας… χειρότερος κι από της Αγγλετέρας . Όλη η Ελλάδα ντυμένη στα λευκά κι εδώ όοοοοοχι μαλάκα Σαλονικιέ, θα τη φας τη βροχάρα σου και θα την ευχαριστηθείς. Κι εγώ; Πώς να αγιάσω η ρημάδα που είμαι τέτοια από τη φύση μου;

Σχολιάστε

