Ένα ταξίδι θησαυρός

maxresdefault

Λένε πως ακόμα και τα πιο άσχημα πράγματα έχουν να σου προσφέρουν κάτι καλό. Χαρακτηριστικό για μένα παράδειγμα είναι η δίχρονη παραμονή μου σε μια σχολή που δε μ’ενδιέφερε και στεγαζόταν σ’ένα χώρο που μ’έπνιγε. Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο τμήμα -όντας άμεσα σχετιζόμενο με τα Βαλκάνια και τα κράτη που τ’απαρτίζουν – διοργάνωνε συχνά πυκνά εκδρομές στα Βαλκάνια και τις γειτονικές μας χώρες. Έτσι κι εμένα μου δόθηκε η ευκαιρία στα 19 μου χρόνια να κάνω ένα 7ήμερο ταξίδι που άλλοι με τα τριπλάσια χρόνια μου δε φαντάζονταν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα και μάλιστα μαζί με άτομα σχεδόν άγνωστα για μένα.

Ταξίδεψα, λοιπόν, στην Κωνσταντινούπολη , τα μικρασιατικά παράλια και τα βάθη της Τουρκίας συντροφιά με συμφοιτητές μου,μια εξαιρετική οδηγό και έναν πραγματικά μορφωμένο καθηγητή και άνθρωπο. Αυτό το ταξίδι ,πέρα από τις αναρίθμητες ιστορικές γνώσεις που μου προσέφερε, με έφερε κοντά με ανθρώπους τελείως διαφορετικούς από μένα στην κουλτούρα και τη νοοτροπία αλλά ταυτόχρονα ίδιους με μένα και με τον καθένα από μας. Ακόμα, ταξιδεύοντας με ένα πούλμαν, άτομα πάνω κάτω στην ίδια ηλικία αλλά και κάποια μεγαλύτερα -παρά τους συχνούς καβγάδες και τις διαφωνίες- καταφέραμε να έρθουμε κοντά και να γνωριστούμε και κάποιοι ίσως από μας να δημιουργήσουμε φιλικούς δεσμούς που δεν κράτησαν μόνο για τη βδομάδα αυτή .

Αυτό το ταξίδι θα το θυμάμαι πάντοτε και για μένα θα είναι ένα από αυτά που λέμε «ταξίδια ζωής». Εύχομαι ο καθένας έστω μια φορά στη δική του ζωή να καταφέρει να ζήσει αυτή τη μοναδική εμπειρία !

3 thoughts on “Ένα ταξίδι θησαυρός

Σχολιάστε

