Οκνηρία ή φιλεργία;

7e7e52fed5c547ef8ccdb0e35c91c96d

Δε ξέρω αν είμαι η μόνη που έχω αυτή την αντίφαση μέσα μου. Τη μια νιώθω γεμάτη από ενέργεια και ψάχνω απεγνωσμένα τρόπους να τη διεξάγω κι από την άλλη υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μου που βυθίζομαι σε τέτοιο τέλμα που απαιτείται ρυμουλκό για να με επαναφέρει.

Βρίσκω συνεχώς πράγματα γύρω μου που μ’ενθουσιάζουν και θέλω να μάθω γι’ αυτά όμως χρειάζονται, φυσικά, χρόνο και χρήμα. Σα να έχω περάσει ένα μέρος της ζωής μου στη φυλακή και προσπαθώ τώρα να καλύψω το χαμένο μου χρόνο. Την άλλη στιγμή, όμως, με κουράζει ακόμα και το να πάω από το δωμάτιο στην κουζίνα.

Είναι ωραίο να ασχολείσαι με πράγματα που αγαπάς και σε εκφράζουν όμως ένας ανθρώπινος νους μπορεί να κατανοήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό πληροφοριών. Βέβαια, και η αδράνεια ,συχνά, είναι εφιάλτης. Γι’ αυτό είναι ιδανικό να καταπιανόμαστε με ενδιαφέροντα πράγματα, δίνοντας, όμως, παράλληλα χρόνο στον εαυτό μας να ξεκουραστεί και να γεμίσει τις μπαταρίες του!

Σχολιάστε

