Μπροστά δε ξέρω τι θα βρω, μα πίσω δε γυρνάω*

Μέσα στο πολιτικοοικονομικόκοινωνικό χάος της χώρας αυτή τη στιγμή, τα όνειρα είναι απαγορευμένα. Κι όμως, όχι! Εγώ είμαι εδώ και δεν παύω να παλεύω και να ονειρεύομαι.

Προσπαθώντας να φτιάξω τη ζωή μου, γενικά και το τέλος του 2016 μου, ειδικά, έχω προβεί σε δραστικές αλλαγές στην καθημερινότητα μου. Επαναπροσδιορίζω αξίες και αντιλαμβάνομαι, πλέον, πράγματα που ούτε μου περνούσαν από το μυαλό. Βλέπω, πάντως, πως το βασικότερο πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η νοοτροπία μας να τρώμε «έτοιμο κι αμάσητο» φαγητό.

Δουλειές εκει έξω υπάρχουν∙ μπορεί, όχι όσες παλιότερα, αλλά υπάρχουν. Εσύ δε θέλεις να δουλέψεις. Κι όλα μπορείς να τα προλάβεις αν θες, αρκεί μόνο να θες.

Κάνω αυτό που αγαπώ και ολοένα περισσότερο παθιάζομαι με αυτό. Μου αρκούν τα λίγα και απλά, τελικά. Ξέφυγα από τη μιζέρια και τη ρουτίνα που με «έπνιγε» και δε σταματώ εδώ.

Θα κάνω αυτό που μ’αρέσει και θα το κάνω όσο καλύτερα μπορώ. Σηκώθηκα από το τέλμα που είχα πέσει. Έφυγα. Θα φτιάξω αυτό που έχω φανταστεί, όπως ακριβώς το έχω φανταστεί. Δύσκολα θα είναι, σίγουρα. Ζόρια με περιμένουν, ακόμα πιο σίγουρα. Μπροστά μου δε ξέρω τι μπορεί να βρω, μα πίσω δε γυρνάω.

Ξέρω, μόνο, ότι αυτό που θέλω θα το πετύχω. Θα ζήσω μόνη& ελεύθερη, θα κάνω αυτά που αγαπώ με αυτούς που αγαπώ, θα γελάω και θα χαίρομαι την κάθε μέρα μου, δε θα με κυριεύουν οι άσχημες σκέψεις και θα απολαμβάνω την ηρεμία μιας χειμωνιάτικης νύχτας, παρέα με ένα βιβλίο, ένα ποτήρι ποιοτικό κρασί και όμορφες μουσικές, στο σπίτι μου.

4 thoughts on “Μπροστά δε ξέρω τι θα βρω, μα πίσω δε γυρνάω*

  1. Με αυτές τις αποφάσεις Δάφνη μου, γυρίζει κανείς σελίδα στη ζωή του…
    «Μικροί θάνατοι» λέγονται και η αναγέννηση είναι ΠΑΝΤΑ φρέσκια και αναζωογονητική!
    Χίλια μπράβο, σου αξίζουν! 😛
    Καλές και ελεύθερες γιορτές θα σου ευχηθώ! 😀

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

